Wat moet je doen als je dakloos wordt?

TurfGraver
2 weken geleden
Onderdak zoeken.
jc54
2 weken geleden
Een ander huis kopen.........
ronron1212
2 weken geleden
@jc54 daar moet je wel een hypotheek op dat huis kunnen krijgen.
jc54
2 weken geleden
Vraagsteller zegt niets over de financiele situatie. Misschien heeft hij/zij de staatsloterij gewonnen..........
ronron1212
2 weken geleden
Misschien heeft hij gewoon een huurkamer of woning. Als er financieel geen zorgen waren was deze vraag er niet.
tinus1969
2 weken geleden
Eens met ronron1212 deze keer.
tinus1969
2 weken geleden
@Sevarhedens wil je iets zeggen over waarom je deze vraag stelt?

Antwoorden (1)

Heeft u geen huis of dreigt u dakloos te worden? Dan kunt u terecht bij de maatschappelijke opvang voor een tijdelijke verblijfplek. Deze opvang biedt ook zorg, begeleiding en praktische hulp.
2 weken geleden